timun

Tuesday, June 14, 2011

~pawagam~aha

pada cuti skola 2minggu lalu,,saya menonton wayang..peace~~


ini filem pertama saya tonton...filem ni best n menguji akal dan 'hampir'menegakkan bulu roma..haha..
thankzss to hafeez bokhair kerane sudi menemani saya..ecehh..aha..tpi ending cite ni mcm what the fuck..peace..


ini cerita kedua saya tonton..haha..emm bole tahan tapi tak tahan..haha..cite ni kelaka n bnyk ckp senarnye..haha..aksi dlm cite ni gempak wei..haha..ntah la cite ni pun shit gak rrr...peace..


ehem3..ni cite ke tiga saya tonton..jujur saya ckp cite ni sungguh funny n gelagat jack yg spontan n duyung yg sedikit cute,,peace..haha..jalan cerita yg penuh dengan aksi dan jack lebih kepada orang yg memeriahkan suasana cerita..haha..i love gibbs..haha pelik..5stars..peacee..



hahaha ni cite ke4..cite ni mmg agak tacing2 cikit mule2 n ending cite ni pun agak tacing..pebende ayat ak ni..haha..like like like perot boroi..haha tetebe..haha..cite ni klaka plus tacing..nyampak mak..haha..cite ni best la sng cite..peace




ok semua sila tepuk tangan..haha..ni cite last la wei ak tengok..haha..jalan cerita yg ala ala cite mat salleh..haha n zizan yg bajet "taiko" lg mmbuatkan cite ni best..sopi jikan pun memainkan watak yg bagus dan agak kelaka tp mcm sengal..haha..tabik aaron aziz n adi putra..haha..ak letak due pic sbb ak tngok due kali..haha.."lu masuk itu tempat gua bom lu"..haha..peace

ok tamat..mata panda<3..haha..

No comments:

Post a Comment