timun

Tuesday, December 28, 2010

baru terfikir...haha

test test,,,cehh,,,
assalamualaikum,,,,
lame suda baa tidak mengupdate..haha
hari ini saya gaduh dengan kawan saye atas sebab yang sangat remah dan
saya terkejut sangat dengan alasan die..haha,,gempak an..
so saye ambil keputusan tuk mule menjadi manusia macam dulu2 iaitu cam mase for3 and form4..haha..
kalau bole mase form1..haha..
kawan saye tu kate saya da berubah??
memang punn,,saya pun rase diri saya sudah berubah cikit..ha
ibu,,abah,,abg pon ad ckp saya sudah berubah tapi saya buat do no je..
saya ingatkan diaorg gurau..emm tapi bile kwn saya TEGUR saye pasal bende ni saya rase
tersentuh,cewah,,dan alasan die sangat mengejutkan ramai pihak...hahahaha
ape2 punn saya nekad mahu menjadi perangai yg mcm dahulu yang sentiase disenangi oleh
semua orang,,haha,,oke

No comments:

Post a Comment